COMENTÁRIOS SOBRE O PNEU MICHELIN POWER GRAVEL COMPETITION LINE
Há 23 comentários sobre o MICHELIN POWER GRAVEL COMPETITION LINE
Classificação geral
83% recomendaria este pneu a um amigo
1-10 em 23 comentários
Comentário não verificado : Comentário enviado por um Utilizador cuja experiência de consumo (compra ou utilização do Produto) não foi verificada pela Michelin nem pelo seu Prestador de Serviços.
Condições de publicação e tratamento dos comentários onlineBuen neumático gravel
Robusto, y rodador. No pierde tracción incluso cuando el neumático va desgastándose por su banda central. He rodado con el como neumático trasero alrededor de 4000km. Hay neumáticos que duran más, pero ni de lejos, ruedan y tienen un grip similar.
Comentário não verificado : Comentário enviado por um Utilizador cuja experiência de consumo (compra ou utilização do Produto) não foi verificada pela Michelin nem pelo seu Prestador de Serviços.
Condições de publicação e tratamento dos comentários onlinePolivalente
Neumáticos muy polivalentes y con buen kilometraje
Comentário não verificado : Comentário enviado por um Utilizador cuja experiência de consumo (compra ou utilização do Produto) não foi verificada pela Michelin nem pelo seu Prestador de Serviços.
Condições de publicação e tratamento dos comentários onlinePower Gravel - Pure Brilliance
I've been running a mixture of 33mm and 35mm Power Gravel on my gravel bike since 2018. Mainly winter road work (rough roads around here) with gravel and pure off-road as well. Wore out the first 35mm at 2048 miles run, still have it's partner on at 2048 miles. Fantastic grip on loose gravel paths or piles of gravel on the road and handles really well on plain tarmac. My ideal winter and gravel road tyre.
Comentário não verificado : Comentário enviado por um Utilizador cuja experiência de consumo (compra ou utilização do Produto) não foi verificada pela Michelin nem pelo seu Prestador de Serviços.
Condições de publicação e tratamento dos comentários onlineAwesome for mixed-terrain use
Running these on and off-road in Kent (UK) and they're holding themselves great! Rolling resistance on the road is remarkable lower than WTB Cross Boss. Setting them up tubeless was easy enough: I had them settle in overnight with tubes to get them to shape. After that, all it took was a regular track-pump. Used them initially on Novatec Thirty wheels and later transferred them to FFWD F3 wheels.
Dear customer, Thank you for taking the time to review your tyre at michelin.co.uk. We're pleased to hear that you are happy with your tyre, and hope that you will shop with us again soon! All the best, The Michelin Team
5 de fevereiro de 2020
Comentário não verificado : Comentário enviado por um Utilizador cuja experiência de consumo (compra ou utilização do Produto) não foi verificada pela Michelin nem pelo seu Prestador de Serviços.
Condições de publicação e tratamento dos comentários onlineMine fitted easily
Bought these in 47mm as the maximum size for my Diverge. Fitted onto Hunt wheels with just my fingers, having unfolded and aired the tyres in my living room overnight. I am running them tubeless at 40psi on and off road. They are very comfortable, and on the tarmac roads they perform well, feeling very lively . They really fly on gravelly tracks and former railway lines. Lots of grip on wet leaves. No downside really - I would buy them again.
Comentário não verificado : Comentário enviado por um Utilizador cuja experiência de consumo (compra ou utilização do Produto) não foi verificada pela Michelin nem pelo seu Prestador de Serviços.
Condições de publicação e tratamento dos comentários onlineBrilliant
Currently run 3000 miles on the front tyre in 700-35 (600 of which on rear wheel) with only one puncture (after 100 miles!). Ran 2000 miles on the rear 700-35 tyre (600 on the front). Have a 700-33 on the rear which has run 1000 miles and just about worn out. Have done mainly tarmac, a bit of light off road and recently some really brutal off-road gravel, which did punish the rear tyre. Amazing grip on loose road surfaces (the country roads I normally ride are pretty sketchy) and light off-road. Low rolling resistance is brilliant even with 700-35. Yes, they are tight to fit (compared to mountain bike tyres), even on UST rims, but if you fit as per the instructions and take it carefully they are no worse than 700C road bike tyres. I will definitely replace with more Power Gravel, and will try 700-40 to see if they last even longer.
Comentário não verificado : Comentário enviado por um Utilizador cuja experiência de consumo (compra ou utilização do Produto) não foi verificada pela Michelin nem pelo seu Prestador de Serviços.
Condições de publicação e tratamento dos comentários onlineI bought a second set!
I bought a set of 700 x 40mm for my Diverge to go on the standard Specialized wheels. So now I have them on both my wheel sets, 40mm and 47mm. Both sets are tubeless and fitted easily using just my thumbs. They are grippy, roll quickly and very fast on the gravel. They are also really comfortable, and seem to float over the rough surfaces.I am experimenting with low (for me) tyre pressures but they go well on 40 psi to start with. I intend to experiment with lower pressures later. No negative points - I love them!
Comentário autoconfirmado : Comentário enviado por um Utilizador que não foi verificado pela Michelin nem pelo seu Prestador de Serviços, mas relativamente ao qual o Utilizador confirmou ter tido a experiência de consumo exigida (compra ou utilização do Produto).
Condições de publicação e tratamento dos comentários onlineRetour après 2400 km en 9 mois
Bonjour J’utilise mes pneus sur un origine graxx 3 première monte que j’avais choisi après analyses des retours d’expérience sur internet. J’utilise mon Gravel dans toutes les conditions et je trouve ce pneu excellent que ce soit en terrain gras (j’arrive à suivre les vtt facilement), sur chemin (redoutable) et sur bitume (plutôt roulant et peu bruyant). Je suis le plus souvent à plus de 50% chemin. Côté pression je suis à 2,5 ou 3 bar mais il tient bien les 2 bars. J’ai eu ma première crevaison ce we après 2400 km .. ce qui est très peu, et c’était une crevaison lente vite réparée avec le tubeless. Presque passée inaperçue. Le pneu avant est encore très bien et pourra aller jusqu’à 4000/4500. Le pneu arrière est normalement plus usé et devrait être encore ok à 3000/3500. Les flancs sont comme neufs. Pour ce qui est du confort ça dépend de beaucoup de paramètres mais le ressenti de confort est la, sachant que le vélo origine y participe bien aussi. J’espère que cela vous aidera ! Bravo à Michelin
Comentário autoconfirmado : Comentário enviado por um Utilizador que não foi verificado pela Michelin nem pelo seu Prestador de Serviços, mas relativamente ao qual o Utilizador confirmou ter tido a experiência de consumo exigida (compra ou utilização do Produto).
Condições de publicação e tratamento dos comentários onlineTrès bon gravel, usure rapide
De bons pneus pour du gravel. Bonne accroche, bonne résistance à la crevaison (aucune crevaison jusque là), et plutôt confortables. Ça patauge vite dans dès conditions très boueuses ou sableuses, mais bon ce cas d’usage est hors gravel. Quelques remarques: - Sur un sol dur humide (pendant/après la plue), ça glisse vite. - La gomme s’use très vite (arrière usé à 60% pour environ 800km). - Sur route, ils restent efficaces mais du fait des crampons, ils font beaucoup de bruit (quid de la résistance au roulement?).
Comentário autoconfirmado : Comentário enviado por um Utilizador que não foi verificado pela Michelin nem pelo seu Prestador de Serviços, mas relativamente ao qual o Utilizador confirmou ter tido a experiência de consumo exigida (compra ou utilização do Produto).
Condições de publicação e tratamento dos comentários onlinebon pneus mais usure trop rapide
j'adore ces pneus en monte Av et AR. j'ai fait un periple d'une grosse semaine en Espagne notamment sur les picos de europa. resultat: tres bonne accroche sur des signles engagés plus destinés aux vtt, tres roulant et securisant MAIS s'usent vraiment trop vite à derriere 1200 kms de chemins de montagne et forestier un peu de route. dommage car ils sont top.